Servis a podpora
ASUS REKLAMÁCIE
Postup reklamácie ASUS notebookov, tabletov, smartphonov a LCD monitorov v Slovenskej republike. Pick Up servis - v záručnej dobe bezplatný odvoz do servisu a spätné doručenie. Vyberte nižšie odpovedajúci odkaz pre zadanie reklamácie cez internet. Následne Vás nakontaktuje ASUS servis a bude Vám mailom pridelené RMA číslo a takisto dostanete odkaz pre objednanie bezplatnej prepravy Vášho tovaru kuriérom DPD. Zadáte adresu odvozu a deň, kedy chcete zariadenie odovzdať. Na rovnakú adresu Vám bude tovar po oprave doručený. O všetkom budete informovaní mailom pracovníkom ASUS servisu, ktorý má pridelený Váš prípad. Reklamovaný výrobok je najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, aby bol chránený pri preprave, preto si ho prosím uschovajte a nevyhadzujte.
Formulár pre zadanie reklamácie produktu ASUS
Autorizovaný ASUS záručný servis pre Slovenskú republiku:
Tel.: +421 232 162 621
E-mail: tsd(zav)asus.com.tw
E-mail: reklamace(zav)asus.com.tw
Autorizovaný ASUS pozáručný servis pre Slovenskú republiku:
SIL Eastern Europe a.s.
Ostrava: Těšínská 1970/56, 710 00 Ostrava - Slezská Ostrava,
Tel.: +420 596 253 677, 596 253 670