Exkluzívne záruky ASUS pre Zenbook a ROG notebooky môžete získať zadarmo
02.09.2020
ZÁRUKA ON-SITE NBD (Next Business Day) pre ASUS Zenbook
1. ASUS garantuje pri vybraných modeloch, že sa vám technik ozve najneskôr nasledovný pracovný deň (ČR a SR).
2. Pred službou opravy priamo na mieste Vás môžu agenti servisu technickej podpory požiadať o pomoc s riešením problému s výrobkom.
3. Ak sa nepodarí problém vyriešiť na diaľku, potom bude dohodnutá technická podpora priamo na mieste. Autorizovaný ASUS technik bude vyslaný obvykle do konca ďalšieho pracovného dňa do vami zadanej lokality. Doba odozvy môže záležať na geografickom umiestnení, náhradných dieloch a dostupnosti miestnej služby.
4. Budete požiadaní, aby ste autorizovanému technikovi ASUS poskytli prístup k vašej budove, výrobkom ASUS, elektrine, internetovému pripojeniu, CD/DVD s ovládačmi a dostatočnému pracovnému prostrediu.
5. V prípade, že výrobok zlyhá počas normálneho a správneho používania v čase trvania tohto servisného balíčku, ASUS opraví alebo vymení poškodené diely výrobku alebo celý výrobok za nové alebo repasované diely alebo výrobok tak, aby funkčnosť bola rovnaká alebo lepšia ako pôvodná.
6. V prípade, že autorizovaný technik zistí, že výrobok je mimo rozsah pokrytia ( poškodenie spôsobenie zákazníkom, pád, obliatie tekutinou a pod.), bude vám vystavený cenník opráv a služba bude poskytnutá iba po zaplatení. Ak sa rozhodnete nepokračovať v oprave, budú vám naúčtované všetky už vzniknuté náklady spoločnosti ASUS (vrátane, ale nielen poslanie technika na miesto, testovanie, hľadanie chyby a pod.)
ZÁRUKA PROTI POŠKODENIU pre ROG notebooky
1. Oproti klasickej záruke na 2 roky, ktorá sa vzťahuje na vady produktu z výroby, sa ROG záruka vzťahuje aj na nešikovné ruky, náhodné udalosti a iné nešťastia.
2. Vy zaplatíte iba 20% hodnoty súčiastok, ktoré boli použité na opravu závady. Všetky komponenty, ktoré boli vymenené, podliehajú záruke 3 mesiace alebo po dobu záručnej doby produktu. Pri tomto type servisu si spoločnosť ASUS ponecháva vadný diel.
3. Táto záruka sa vzťahuje na dobu 2 rokov. Uplatniť ju je možné iba jeden krát za kalendárny rok.
4. Servis pokrýva škody spôsobené pádom, odrením, poškriabaním, poliatím, elektrickým prepätím a inými náhodnými udalosťami.
5. Pre uplatnenie ROG servisu je nutné uviesť detaily príčiny poškodenia, čas a miesto, kde sa udalosť odohrala. Neuvedenie týchto informácií bude vyhodnotené neuznaním reklamácie.
Viac informácií o exkluzívnych zárukách ASUS získate na https://www.asusweb.cz/asus-rog-zaruky/sk.