ASUS-SHOP - o dôvod viac na nákup u nás
17.11.2009
Nie je väčšie sklamanie, ako keď si zákazník zakúpi nový notebook, a hneď pri prvom použití alebo v priebehu niekoľkých hodín alebo dní zistí závadu. Takýchto situácií je veľmi málo a sú zriedkavé, avšak občas sa môžu objaviť. Najčastejšie sa jedná o zlý napájací adaptér, batériu a podobne. ASUS-SHOP myslí aj na takúto situáciu a je pripravený ju okamžite riešiť vo vlastnej réžii, aby sklamanie bolo opätovne v čo najkratšom čase vystriedané radosťou z nového notebooku a to všetko bez dodatočných poplatkov a nákladov na dopravu tovaru.
Jedná sa o obchodnú
reklamáciu, ktorú si môže uplatniť kupujúci do 5 pracovných dní od
expedície tovaru. Záruka sa vzťahuje na vady tovaru, ktoré nebolo možné
odhaliť skôr a prejavili sa pri začatí používania tovaru. Príkladom
môže byť nefunkčná nabíjačka, vadný komponent a podobne. V takomto
prípade predávajúci zabezpečí bezplatný zvoz a výmenu tovaru za nový, v
prípade že sa preukáže opodstatnenosť reklamácie. Predávajúci posúdi
samotnú reklamáciu a v prípade, že je k dispozícii daný druh tovaru,
bezodkladne zabezpečí doručenie nového kusu na vlastné náklady
kupujúcemu. V prípade že daný tovar k dispozícii už nie je, môže
kupujúci požiadať o náhradný tovar alebo po vzájomnej dohode vrátenie
kúpnej ceny. V prípade, že sa ukáže neopodstatnenosť reklamácie
(poškodený tovar, neodborná manipulácia alebo nevhodné zaobchádzanie),
tovar bude po neodkladnom informovaní kupujúceho odoslaný späť.
Kupujúcemu bude zároveň vystavená faktúra za neoprávnenú reklamáciu v
sume 17 € s DPH, ktorú uhradí do 14 dní od jej vystavenia.